Diagnoza, terapia, wsparcie psychologiczne dla dzieci, młodzieży i młodych dorosłych (do 24 r.ż.):

  • Zaburzenia lękowe, tj. fobia społeczna, fobia prosta, zaburzenie lekowe uogólnione, mutyzm wybiórczy.
  • Zaburzenia depresyjne i obniżenie nastroju.
  • Zachowania autoagresywne, samookaleczenia.
  • Zaburzenia obsesyjno-kompulsyjne.
  • Tiki.
  • ADHD.
  • Zaburzenia zachowania, zaburzenia opozycyjno-buntownicze.
  • Zaburzenia odżywiania, tj. anoreksja, bulimia, kompulsywne objadanie się.
  • Niska samoocena i obniżone poczucie własnej wartości.
  • Zaburzenia adaptacyjne, trudne sytuacje życiowe.
  • Odmowa chodzenia do szkoły lub przedszkola.
  • Zaburzenia regulacji emocji.
  • Nadmierny stres, zaburzenia snu.
 

Konsultacje dla rodziców i opiekunów, którzy:

  • Chcą podnieść swoje kompetencje wychowawcze.
  • Stosują niespójne metody wychowawcze i nie mogą się w tej kwestii między sobą porozumieć.
  • Odczuwają obawy związane z rozwojem lub zachowaniem dziecka.
  • Zastanawiają się jak wesprzeć dziecko w trudnej sytuacji życiowej (rozwód, żałoba, utrata, nagła zmiana).
  • Potrzebują wsparcia w przypadku dziecięcych napadów lęku, wybuchów złości, odmowy chodzenia do szkoły lub przedszkola.
  • Pragną efektywnie wspierać dziecko mierzące się z problemami.
  • Mają trudności w radzeniu sobie w momencie kryzysów rozwojowych ich dzieci (bunt dwulatka, okres dojrzewania.
  • Próbują porozumieć się ze swoim nastolatkiem.
  • Chcą poznać i lepiej zrozumieć potrzeby emocjonalne dziecka.
 

Wsparcie placówek edukacyjnych

  • Konsultacje z nauczycielami i pedagogami dotyczące bieżących spraw uczniów.
  • Zajęcia indywidualne i poradnictwo psychologiczne dla uczniów.
  • Przeprowadzanie warsztatów dla uczniów oraz szkoleń dla rad pedagogicznych.
  • Prowadzenie obserwacji funkcjonowania dziecka w klasie lub grupie.