Diagnoza, terapia, wsparcie psychologiczne dla dzieci, młodzieży i młodych dorosłych (do 24 r.ż.):
- Zaburzenia lękowe, tj. fobia społeczna, fobia prosta, zaburzenie lekowe uogólnione, mutyzm wybiórczy.
- Zaburzenia depresyjne i obniżenie nastroju.
- Zachowania autoagresywne, samookaleczenia.
- Zaburzenia obsesyjno-kompulsyjne.
- Tiki.
- ADHD.
- Zaburzenia zachowania, zaburzenia opozycyjno-buntownicze.
- Zaburzenia odżywiania, tj. anoreksja, bulimia, kompulsywne objadanie się.
- Niska samoocena i obniżone poczucie własnej wartości.
- Zaburzenia adaptacyjne, trudne sytuacje życiowe.
- Odmowa chodzenia do szkoły lub przedszkola.
- Zaburzenia regulacji emocji.
- Nadmierny stres, zaburzenia snu.
Konsultacje dla rodziców i opiekunów, którzy:
- Chcą podnieść swoje kompetencje wychowawcze.
- Stosują niespójne metody wychowawcze i nie mogą się w tej kwestii między sobą porozumieć.
- Odczuwają obawy związane z rozwojem lub zachowaniem dziecka.
- Zastanawiają się jak wesprzeć dziecko w trudnej sytuacji życiowej (rozwód, żałoba, utrata, nagła zmiana).
- Potrzebują wsparcia w przypadku dziecięcych napadów lęku, wybuchów złości, odmowy chodzenia do szkoły lub przedszkola.
- Pragną efektywnie wspierać dziecko mierzące się z problemami.
- Mają trudności w radzeniu sobie w momencie kryzysów rozwojowych ich dzieci (bunt dwulatka, okres dojrzewania.
- Próbują porozumieć się ze swoim nastolatkiem.
- Chcą poznać i lepiej zrozumieć potrzeby emocjonalne dziecka.
Wsparcie placówek edukacyjnych
- Konsultacje z nauczycielami i pedagogami dotyczące bieżących spraw uczniów.
- Zajęcia indywidualne i poradnictwo psychologiczne dla uczniów.
- Przeprowadzanie warsztatów dla uczniów oraz szkoleń dla rad pedagogicznych.
- Prowadzenie obserwacji funkcjonowania dziecka w klasie lub grupie.